Velkommen hos GF Horsens, Silkeborg og Skanderborg

Om GF Horsens, Silkeborg og Skanderborg

GF Horsens, Silkeborg og Skanderborg er en selvstændig økonomisk enhed med egen bestyrelse og vedtægter. Forsikringsklubbens eneste formål er at betjene vores medlemmer med råd og vejledning i forsikringsmæssige spørgsmål.

Til GF Forsikring´s klare mål: "at tilbyde de bedst mulige forsikringsdækninger til den lavest mulige pris." - kan vi tilføje at forsikringsklubbens mål er: at yde vores medlemmer den bedst mulige service og rådgivning, både når forsikringen skal tegnes, og når skaden er sket. Som forsikringsklub skal vi være bevidste om, at vore medlemmer samtidig er vores arbejdsgivere - dette stiller lidt større krav til os.

Forsikringsklubbens bestyrelse er valgt af medlemmerne. Bestyrelsen vælges på den årlige generalforsamling og vælges for 2 år ad gangen.

Anbefal et nyt medlem og få rabat