GF's mål er at opnå lønsom vækst gennem nem adgang til vores rådgivning, produkter og gode, langvarige medlemsforhold.
Vi har potentiale til at nå ud til langt flere medlemmer, end dem vi har i dag, fordi ideen om medlemsejerskab og overskudsdeling er attraktiv for både private forbrugere og mindre erhvervsvirksomheder. Derfor består vores strategi i at gøre os mere synlige og let tilgængelige, så flere forbrugere får adgang til GF gennem forsikringsklubberne og supplerende distributionskanaler.
Vi skal samtidig sikre den økonomiske balance, der giver medlemmerne sikkerhed for, at GF Forsikring forbliver et solidt selskab med fortsat handlefrihed og uafhængighed. Derfor skal væksten være lønsom.
Vores medlemsløfte er at dele overskuddet, at være lokalt til stede og give nærværende og personlig rådgivning. Derigennem skal medlemmerne blive så tilfredse med os, at de får lyst til at anbefale os til andre. Medlemmerne skal føle sig genkendt, anerkendt og bekræftet i alle kontaktpunkter, uanset om henvendelsen sker på kontoret, derhjemme, i telefonen eller digitalt.
Produkterne og ydelserne skal matche de behov og forventninger, som du har til dit forsikringsselskab, og vi udvikler dem løbende for at understøtte medlemsværdiskabelsen. Vores produkter og ydelser er relevante, let tilgængelige, gennemskuelige og konkurrencedygtige. Rådgivningen tager udgangspunkt i medlemmet situation og er letforståelig, relevant og helhedsorienteret. I skadesituationer tager vi hånd om medlemmet og lægger vægt på at være fagligt kompetente og empatiske, så medlemmerne føler sig godt og fair behandlet.
GF Forsikring er et åbent selskab for alle, og vi vil nå ud til flere medlemmer ved at være synlige og opsøgende i markedet over for såvel bestående som nye medlemmer. Vi er især synlige i medlemmernes nærområde, hvor vores lokale forankring over hele landet sikrer den nærhed, det kendskab og den personlige rådgivning, som ligger til grund for en god medlemsoplevelse og langvarig medlemsrelation.
Som supplement til den lokale tilstedeværelse og personlige medlemsdialog tilbyder vi selvbetjeningsløsninger og andre fleksible muligheder for salg, rådgivning og service med henblik på at øge vores tilgængelighed.