Hvad er der sket skade på?

Min rejse

Hvis du er kommet til skade eller er blevet syg på din rejse, din bagage er forsinket, eller du er nødt til at afbestille din rejse, er det en skade på din rejseforsikring. Og så er det vores samarbejdspartner SOS International A/S, der står for det.

Du kan nemt og hurtigt anmelde din skade digitalt direkte hos dem. På den måde slipper du for unødvendige mellemled i processen, og får hurtigere din erstatning udbetalt.

Anmeld skade på din rejse nu

 

Mine ting

Hvis du har mistet din bagage, eller den er beskadiget under din rejse, skal det anmeldes som en skade på din indboforsikring hos os. Det kan du gøre digitalt på under 10 minutter.

Anmeld skade på dine ting nu

Få hjælp nu

Har du akut brug for hjælp?

Hvis du står i udlandet og har akut brug for hjælp i forbindelse med en skade,
sidder de klar til at hjælpe dig ved SOS International A/S på tlf. + 45 70 21 80 80.

Har du spørgsmål?

Har du spørgsmål til din skade,
kan du kontakte os alle hverdage kl. 8.30 – 16.00 på telefon 72 24 45 80,
eller du kan sende en mail til os på privatskade5@gfforsikring.dk.

 
Sådan anmelder du nemt og hurtigt din skade digitalt