Kontakt os

    Hovedkontor:

    GF Forsikring a/s

    Jernbanevej 65

    5210 Odense NV

    Åbningstider

    Telefon: 70 13 80 80

    Telefax: 72 24 45 01

    E-mail: gf@gfforsikring.dk


    Mandag - fredag: kl. 8.30 - 16.00

    Ring mig op

    Har du spørgsmål, så udfyld nedenstående, og du vil blive ringet op hurtigst muligt.

    Hvis du er ansat indenfor et fag eller firrma på listen, kan du vælge denne. Hvis ikke du vælger en firma/fagklub. Vil du blive kontaktet af vores regionale forsikringsklub udfra dit postnummer..

    Test og analyser af GF Forsikring

    GF Forsikring har nogle af de mest tilfredse kunder - og det forpligter. Derfor lytter vi til de test og analyser, der bliver lavet af branchen og vores forsikringer. Det hjælper os til at blive endnu bedre og yde en god service.

    Husforsikring 'Bedst i test'

    Tænk testede i februar 2018 husforsikringerne hos 16 danske selskabet og gav GF's husforsikring det eftertragtede 'Bedst i test'-stempel. Testen blev offentliggjort i Tænks magasin om penge og privatøkonomi under overskriften ’De bedste husforsikringer er også de billigste’.

    I bedømmelsen af selskaberne vægtede pris, krav og samlerabat med 36 procent og forsikringsdækningen med 49 procent, mens kundetilfredshed (EPSI) og ankenævnssager vægtede med 15 procent. Syv forskellige husejere - cases - dannede baggrund for testen og var udvalgt, så de tilsammen gav et billede af den typiske forbruger i et almindeligt hus.



    EPSI-måling 2017

    EPSI (European Performance Satisfaction Index) er udviklet på initiativ af EU-kommissionen til at måle kundetilfredshed. EPSI Danmark tager hvert år temperaturen på tilfredsheden og loyaliteten blandt de danske forsikringskunder. Tilfredsheden vises på en skala fra 0-100, hvor 75 er et udtryk for ”meget tilfreds”. GF Forsikring fik i 2017 en samlet score på 80,2. Igen i år altså et flot resultat, der ligger markant over branchen. EPSI skriver:

     

    ”De selskaber, der er i top, udviser oprigtig interesse for kunden og giver kunden en oplevelse af at ville dem det bedste. Kunderne oplever, at de er gode til at informere dem og give tydelig og relevant information. Det giver kunderne oplevelsen af, at de får en høj værdi for pengene.” Det er bl.a. GF’s nære og lokale struktur samt vores fokus på segmentering, relevans, digitalisering og kontinuerlig opfølgning på kundernes tilbagemeldinger, der giver os en helt unik mulighed for at komme helt i front på kundeoplevelsen.