Velkommen hos GF TeleIT

Om GF TeleIT

GF TeleIT er en af de selvstændige forsikringsklubber i GF Forsikring. GF TeleIT har eksisteret siden 1963. Forsikringsklubben er en selvstændig økonomisk enhed med egen bestyrelse og vedtægter.

Læs mere om klubsystemet og om vores organisation her.

Lokal gruppeaftale
GF Tele IT har en gruppeaftale med PROSA, der indebærer særlige fordele for medlemmerne. Få mere at vide på kontoret.

Hvem kan blive medlem eller tegne forsikringer
Du kan blive medlem af GF TeleIT hvis du er over 18 år, såfremt de i øvrigt opfylder GF’s betingelser for at blive forsikret, og som er:

- Personer med tilknytning TDC, 3, Telia, Telenor, Oister, Bibob, Call Me, CBB, One Mobil og lignende teleselskaber i jyske regioner samt pensionerede herfra,

- Kontorpersonale i Post Danmark og ved posthuse, kontorpersonale i det tidligere P&T, ansatte ved TDC, 3, Telia, Telenor, Oister, Bibob, Call Me, CBB, One mobil og lignende teleseksaber øst for Storebælt samt disses ægtefæller

- Medlemmer af Prosa i hele landet.

Til GF Forsikrings klare mål: "At tilbyde de bedst mulige forsikringsdækninger til den lavest mulige pris" - kan vi tilføje at forsikringsklubbens mål er; "At yde vores medlemmer den bedst mulige service og rådgivning, både når forsikringen skal tegnes, og når skaden er sket". Som forsikringsklub skal vi være bevidste om, at vore medlemmer samtidig er vores arbejdsgivere - dette stiller lidt større krav til os.