Velkommen hos GF Postbudenes Autoforsikring

Om Postbudenes Auto-Forsikring

GF Forsikring deler overskuddet med dig
GF er ejet af medlemmerne og skal ikke tjene penge til aktionærer. Vores holdning er derfor klar: Forsikringer skal ikke koste mere end højest nødvendigt, og får vi overskud, får du del i overskuddet hos os. Overskudsdeling er med andre ord din sikkerhed for, at du som medlem – og i sidste ende medejer - ikke betaler for meget.

Overskuddet bliver trukket fra i din pris for det kommende års forsikring.

Til GF Forsikrings klare mål: "At tilbyde de bedst mulige forsikringsdækninger til den lavest mulige pris" - kan vi tilføje at forsikringsklubbens mål er; "At yde vores medlemmer den bedst mulige service og rådgivning, både når forsikringen skal tegnes, og når skaden er sket". Som forsikringsklub skal vi være bevidste om, at vore medlemmer samtidig er vores arbejdsgivere - dette stiller lidt større krav til os.