Du anmelder skaden online på vores hjemmeside eller via telefon, hvor vores skadebehandlere sidder klar til at hjælpe dig, med at gennemgå din sag.
Derfra overtager vi sagen, og i langt de fleste tilfælde skal du ikke gøre mere.
Nogle skader håndteres alene af medarbejderen i skadesafdelingen, andre håndteres af vores dygtige hold taksatorer, der vurderer skadens omfang, og sikrer du får den rigtige erstatning.
Når sagen er overdraget til os, kan du trygt bruge din tid på andre ting - hvis vi har brug for yderligere informationer, tager vi selv kontakt til dig.
Gode spørgsmål, når du har en skade i GF
Hvordan kan jeg anmelde min skade?
- Du kan hurtigt og enkelt anmelde din skade online
- Du kan anmelde din skade over telefonen
Skal jeg kontakte min rådgiver, for at kende mine dækninger inden jeg anmelder en skade?
- Nej, det behøver du ikke. Vores skademedarbejdere kan hjælpe dig med et overblik, imens du anmelder skaden.
Hvordan kommer jeg i kontakt med den rigtige medarbejder, i første forsøg?
- For at sikre minimal ventetid for vores medlemmer og sikre at medlemmet lander det rigtige sted første gang, har vi direkte kontakter til de enkelte skadeområder:
Hyppige Spørgsmål
Du kan altid få et overblik over dine dækninger på Mit GF. På forsiden figurerer alle dine produkter, og hvis du klikker på det enkelte produkt, vil dine dækninger blive vist. Her kan du også tilvælge ekstra dækninger.
På Mit GF finder du et samlet overblik over dine skader. Her kan du både se skadesager der er under behandling og skadesager der er afsluttet. Desuden kan du se om du har fået udbetalt erstatning.
Er du udenfor normal åbningstid ramt af et uheld, der kræver akut opmærksomhed, kan du finde nyttig information på vores side om akut hjælp.
Når du anmelder skaden digitalt, bliver du undervejs bedt om at vedhæfte relevante bilag, hvis du anlægger skaden via mail, vedhæfter du blot dine bilag i mailen. Mangler vi bilag i din sag, kontakter vi dig typisk på mail, og du besvarer blot mailen med dine bilag vedhæftet.
Afhængig af hvilken type skade du har haft kan sagsbehandlingstiden variere. Vi forsøger altid at holde dig orienteret, men har du alligevel spørgsmål kan du altid kontakte vores skadeafdeling på tlf. 70 13 10 70.