En uheldig parkerings-bule, en stjålet cykel, måske er du selv kommet til skade – eller noget helt fjerde, der kan være mange årsager til en forsikringsskade, og uanset hvad kan sådan en sag påvirke din hverdag.

I GF Forsikring ved vi, at vi er sat i verden for at hjælpe vores medlemmer, når de har brug for det. Vi gør derfor alt for at yde den service, det kræver at hjælpe dig godt og trygt igennem en skade.


Hvordan foregår GF's skadebehandling?

Sdan fungerer vores skadebehandling24x

Gode spørgsmål, når du har en skade i GF

Hvordan kan jeg anmelde min skade?
1. Du kan hurtigt og enkelt anmelde din skade online
2. Du kan anmelde din skade over telefonen – se punkt 3.


Skal jeg kontakte min rådgiver, for at kende mine dækninger inden jeg anmelder en skade?
- Nej, det behøver du ikke. Vores skademedarbejdere kan hjælpe dig med et overblik, imens du anmelder skaden. 

Hvordan kommer jeg i kontakt med den rigtige medarbejder, i første forsøg?
For at sikre minimal ventetid for vores medlemmer og sikre at medlemmet lander det rigtige sted første gang, har vi direkte kontakter til de enkelte skadeområder:

Du kan altid få et overblik over dine dækninger på Mit GF. På forsiden figurerer alle dine produkter, og hvis du klikker på det enkelte produkt, vil dine dækninger blive vist. Her kan du også tilvælge ekstra dækninger.

På Mit GF finder du et samlet overblik over dine skader. Her kan du både se skadesager der er under behandling og skadesager der er afsluttet. Desuden kan du se om du har fået udbetalt erstatning.

Er du udenfor normal åbningstid ramt af et uheld, der kræver akut opmærksomhed, kan du finde nyttig information på vores side om akut hjælp.

Når du anmelder skaden digitalt, bliver du undervejs bedt om at vedhæfte relevante bilag, hvis du anlægger skaden via mail, vedhæfter du blot dine bilag i mailen. Mangler vi bilag i din sag, kontakter vi dig typisk på mail, og du besvarer blot mailen med dine bilag vedhæftet.

Afhængig af hvilken type skade du har haft kan sagsbehandlingstiden variere. Vi forsøger altid at holde dig orienteret, men har du alligevel spørgsmål kan du altid kontakte vores skadeafdeling på tlf. 70 13 80 80

Direkte kontakter til de enkelte skadeområder:

Skade på bil

72244250

bilskade@gfforsikring.dk
Mine ting (Indbo)

72244470

indbo@gfforsikring.dk
Mit hjem (Hus)

72244333

hus@gfforsikring.dk
Ansvar (Privat, hus, hund)

72244560

privat2@gfforsikring.dk
Retshjælp

72244300

retshjaelp@gfforsikring.dk
Ulykke

72244310

ulykkesskade@gfforsikring.dk