skadessag i GF - vi hjælper dig hele vejen

En uheldig parkerings-bule, en stjålet cykel, måske er du selv kommet til skade – eller noget helt fjerde, der kan være mange årsgager til en forsikringsskade, og uanset hvad kan sådan en sag påvirke din hverdag.

I GF Forsikring ved vi, at vi er sat i verden for at hjælpe vores kunder, når de har brug for det. Vi gør derfor alt for at yde den service, det kræver at hjælpe dig godt og trygt igennem en skade.


Hvordan foregår GF's skadebehandling?

infografik_sakdeanmeldelse_align

Gode spørgsmål, når du har en skade i GF

Hvordan kan jeg anmelde min skade?
1. Du kan hurtigt og enkelt anmelde din skade online
2. Du kan anmelde din skade over telefonen – se punkt 3.


Skal jeg kontakte min rådgiver, for at kende mine dækninger inden jeg anmelder en skade?
- Nej, det behøver du ikke. Vores skademedarbejdere kan hjælpe dig med et overblik, imens du anmelder skaden. 

Hvordan kommer jeg i kontakt med den rigtige medarbejder, i første forsøg?
For at sikre minimal ventetid for vores kunder og sikre at kunden lander det rigtige sted første gang, har vi direkte kontakter til de enkelte skadeområder:

Direkte kontakter til de enkelte skadeområder: