Velkommen hos GF Sønderjylland

Om GF Sønderjylland

GF Sønderjylland er en af de selvstændige forsikringsklubber i GF Forsikring a/s.

De enkelte klubber er selvstændige juridiske enheder med medlemsvalgt bestyrelse og eget regnskab, så derfor har du muligheden for at få medlemsindflydelse, hvis du har lyst til det.

Følger automatisk med dit medlemskab!

Dit medlemskab i GF Forsikring betyder også ekstra fordele, så du kan passe godt på dig selv, din familie, din bolig og din bil.

Du har bl.a. glæde af disse 4 fordele*, som hjælper dig i svære situationer:

GF-icons_94-Online lægeLæge 365: Et supplement til din egen læge: Lynhurtig lægehjælp via videokonsultationer i app’en ”Eyr – læge via mobil” – nemt og lige ved hånden med ganske få klik. En ekstra tryghed hele året rundt.

3xNyeIkonerOpsat_0000_Falske-profilerDigital chikane: Tryghed på internettet – vi hjælper med at få fjernet personligt, uønsket og krænkende indhold på nettet, herunder falske profiler.

3xNyeIkonerOpsat_0002_Identitetstyveri

Identitetstyveri: Vi hjælper dig med at forebygge og opdage identitetstyveri og med at begrænse skaden, hvis du får stjålet og misbrugt dine personlige oplysninger.

Ikon-Psykologisk-krisehjælpPsykisk krise: Du får op til 10 timers psykologhjælp, hvis du oplever en akut psykisk krise efter en alvorlig ulykke, eller hvis du bliver involveret i en alvorlig hændelse, fx overfald eller røveri. Du betaler ikke ekstra for de 4 fordele, og du har adgang til dem, når blot du har én af dine private forsikringer hos os.

Gruppeaftaler

Udover at være medlem af GF Sønderjylland, har du og mulighed for at være del af en gruppeaftale. Gruppeaftaler tilbydes til virksomheder, foreninger eller organisationer med mere end 200 ansatte/medlemmer. Nedenfor kan du se hvilke gruppeaftaler du måske kan være en del af.

Fandt du ikke noget der passede, så klik her. Her finder du alle gruppeaftalerne vi har i GF.

Arbejder du i en virksomhed eller er en del af en forening hvor du tænker at GF kan være med til at gøre noget ekstra, så Marco Holm Tarp på 72244697.

Hos os er du ikke blot et nummer!

GF Forsikring er et 100% danskejet selskab, og sammen med mere en 340.000 medlemmer arbejder vi hver dag for at skabe overskud til hinanden.

Når du forsikrer dig hos os, bliver du automatisk medlem af en forsikringsklub. Det er gennem din forsikringsklub, at du er med til at eje GF.

Dit medlemskab i GF giver dig:

Ikon-overskudsdelingGode forsikringer med overskudsdeling
Vi skaber gode dækninger til fornuftige priser. Og når året er omme, gør vi skaderne op og deler overskuddet.

Ikon-ulykkesforsikring

Nærværende hjælp, når skaden sker
Får du en skade, kan du nemt anmelde online eller over telefonen. Vi hjælper dig bedst muligt videre, og du får også gode råd om at forbygge skader.

Ikon-lokale-klubPersonlig rådgivning
Hos GF sætter vi en ære i at give dig en personlig service og rådgivning, uanset om det er i telefonen, online eller på dit GF-kontor.

Ikon-husforsikringMedlemskab med ekstra fordele.
Din mening tæller, og du har ret til indflydelse på den årlige generalforsamling i din klub. Og når du har en eller flere private forsikringer hos os, har du også adgang til ekstra fordele, så du kan passe godt på dig selv, din familie, din bolig og din bil.

Hvem kan blive medlem eller tegne forsikringer
Du kan blive medlem af DTU Forsikringsklub og tegne forsikringer hos os, hvis du er ansat, studerende, pensionist eller person med relation til danske tekniske skoler og universiteter.

Til GF Forsikrings klare mål: "At tilbyde de bedst mulige forsikringsdækninger til den lavest mulige pris" - kan vi tilføje at forsikringsklubbens mål er; "At yde vores medlemmer den bedst mulige service og rådgivning, både når forsikringen skal tegnes, og når skaden er sket". Som forsikringsklub skal vi være bevidste om, at vore medlemmer samtidig er vores arbejdsgivere - dette stiller lidt større krav til os.

Samarbejdsaftaler

Se her: Alt om Autocamperen eller hent aftalen som pdf