Hvad er der sket skade på?

Indboforsikring

Der er sket en skade på mine ting

Anmeld skade på din indboforsikring nu

Rejseforsikring

Jeg har brug for hjælp med min rejse

Få hjælp med din rejseforsikring

Stormskade

Jeg er blevet ramt af stormflod

Hjælp, hvis jeg er ramt af stormflod

Hvis det er akut, kan det være ok, at en reparation igangsættes. Vi gør dog opmærksom på, at vi har nogle rigtig gode samarbejdspartnere, der også giver os nogle fordelagtige priser, som også kommer medlemmet til gode.

Kunne GF Forsikring have udbedret skaden billigere, vil det være den pris som det havde kostet GF Forsikring at udbedre, som kan udbetales i erstatning.  

Du behøver ikke at anmelde skaden lige med det samme. Men jo før du anmelder skaden, jo hurtigere kan vi begynde at behandle den og give dig et svar.

Du kan anmelde din skade online her

Når vi har modtaget din anmeldelse, får du en mail fra os om det videre forløb.

Hvis du har brug for hjælp uden for vores normale åbningstider, kan du finde et telefonnummer her.

Når vi har modtaget din anmeldelse, kontakter vi dig typisk på mail eller telefon for at aftale din erstatning. Det kan også være en samarbejdspartner, der kontakter dig.

Du kan i øjeblikket kun følge din skade ved at ringe til os.

Du kan se din selvrisiko ved at logge ind på MitGF under Indboforsikring.

Få hjælp nu

Har du akut brug for hjælp?

Har du akut brug for hjælp uden for vores normale åbningstid?
Det kan eksempelvis ved større brandskader.
Så har vi en række samarbejdspartnere, der sidder klar til at hjælpe dig.

Få akut hjælp nu

Har du spørgsmål?

Har du spørgsmål til din skade,
kan du kontakte os alle hverdage kl. 8.30 – 16.00 på telefon 72 24 44 70,
eller du kan sende en mail til os på indbo@gfforsikring.dk.