Hvad er der sket skade på?

Pas på din familie og anmeld en skade hos GF Forsikring

Min familie eller jeg er kommet til skade

Anmeld ulykkesskade nu

 

Kritisk sygdom eller dødsfald i min familie

Hvis du skal anmelde kritisk sygdom eller dødsfald, kan du ikke anmelde skaden online.
Du kan i stedet ringe til os på telefon 72 24 43 10, så sender vi dig en anmeldelsesblanket.

 

Fysioterapi og kiropraktor

Find ud af, hvordan du maksimalt er dækket og hvordan den normale egenbetaling, ifølge den offentlige sygesikring, er. 

Find oplysninger om fysioterapi
Find oplysninger om kiropraktor 

 

Inden du anmelder din skade, skal du have den dato, hvor skaden er sket, klar. Derudover skal du også have et ca. tidspunkt på døgnet for, hvornår skaden skete, samt hvor du befandt dig på det pågældende tidspunkt.

Nej. Dine briller er forsikret på din indboforsikring.

Hvis du har brug for hjælp i forbindelse med psykisk krise, kan du som medlem hos GF Forsikring kontakte SOS International på tlf. 38 48 96 02 døgnet rundt.

Hvis du kommer til skade på din ferie i udlandet og har brug for hjælp, mens du er ude på feriestedet, skal du ringe og anmelde skaden til din rejseforsikring, ved at kontakte SOS Alarmcentral på tlf. 70 21 80 80.

Du kan sagtens vente med at lave en anmeldelse af din skade til ulykkesforsikringen, til du er kommet hjem.

Du kan anmelde skaden i op til 3 år fra den er sket. Det er dog vigtigt at du kan huske datoen og tidspunktet for, hvornår skaden er sket. Men jo før du anmelder skaden, jo hurtigere kan vi behandle din anmeldelse og give dig et svar.

Du kan anmelde din skade her.

Når vi har modtaget din anmeldelse, får du enten en mail eller brev i e-Boks fra os, hvor du kan læse om det videre forløb.

Hvis den anmeldte skade er dækket af din forsikring, dækker vi fysioterapeut og kiropraktor fra tidspunktet, hvor skaden er sket.

I tilfælde af tandskade, så dækker GF tandbehandlingen, hvis vi forud for påbegyndt behandling, har godkendt behandlingsmåden og udgiften hertil ud fra bl.a. en tanderklæring udfyldt af din tandlæge.

Vi dækker som udgangspunkt altid akut behandling, forudsat at dine tænder forud for skaden ikke er svækket af fx sygdom (caries) eller den måde skaden er sket på gør, at skaden ikke er dækket på forsikringen.

Det kan du i øjeblikket kun ved at ringe til os.

Få hjælp nu

Har du akut brug for hjælp?

Har du akut brug for hjælp uden for vores normale åbningstid?
Det kan eksempelvis ved større brandskader.
Så har vi en række samarbejdspartnere, der sidder klar til at hjælpe dig.

Få akut hjælp nu

Har du spørgsmål?

Har du spørgsmål til din skade,
kan du kontakte os alle hverdage kl. 10.00 – 15.00 på telefon 72 24 43 10,
eller du kan sende en mail til os på ulykkesskade@gfforsikring.dk.