Velkommen hos GF Kommunal

Om GF Kommunal

GF Kommunal® er en af de selvstændige forsikringsklubber i GF Forsikring a/s. Klubben har eksisteret siden 1963 og er en selvstændig enhed med egen bestyrelse og vedtægter.

Hvem kan blive medlem eller tegne forsikringer
Du kan blive medlem af GF Kommunal® og tegne forsikringer hos os, hvis du har en tilknytning til kommunal ansættelse, ansættelse i de nye regioner, der afløste amterne og i institutioner, der er knyttet til kommunale og regionernes serviceområder. Vi er også målrettet mod pensionister fra samme kreds. Man skal have bopæl på Sjælland med omkringliggende øer øst for Storebælt for at have sin bilforsikring i GF Kommunal®.

Som medlem har du indflydelse på klubbens ledelse gennem generalforsamlingen. Blandt medlemmerne er der valgt en bestyrelse, som overordnet varetager klubbens drift. Til den daglige drift og betjening af medlemmerne er der ansat personer med en forsikringsmæssig baggrund til at vejlede dig om tegning af de forsikringer, som netop opfylder dit behov.

Læs mere om klubsystemet og om vores organisation her.

Klubbens historie
Spiren til stiftelsen var, at de etablerede forsikringsselskaber var meget dyre med deres bilforsikringer. Det fik nogle initiativrige personer til at tænke om det kunne gøres billigere gennem en forening. Efter meget besvær blev de første klubber stiftet, og gennem mund til mund metoden og ved en bevågenhed fra pressens side voksede ideen stødt. Ideen er, at medlemmerne kun skal betale den reelle kostpris for forsikring af deres bil.

Anbefal et nyt medlem og få rabat